sobota, 14 maja 2011

DO POLSKI

Mam już bilet do Polski! Lecę 16 czerwca. Nie pytam co Wam przywieźć, bo na dzień dzisiejszy mam jakieś dwie walizki nadwyżki bagażu, z którym jeszcze nie wiem co zrobić :) Jeśli ktoś z Was leci stąd do Warszawy i np. nie ma podręcznego, chętnie dorzucę mu swój (głównie ciuchy). W zamian mogę zaoferować nocleg, obiad i winko z Lanzarote :)
Aha, a przesiadkę mam w Luton. Może ktoś ma ochotę na wspólny obiad na lotnisku około południa? :)
I kto mnie odbierze w Warszawie z lotniska? :)
Do zobaczenia! :)
P.S. Mieszkanie, w którym mieszkam, się zwolni, gdyby ktoś był zainteresowany wynajmem, skontaktuje z właścicielem.

3 komentarze:

  1. Ja Cie z lotniska nie odbiore ale rezerwuje Cie jak będziesz w końskich na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, ze tym razem Ty mi zrobisz zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń