niedziela, 5 czerwca 2011

PLAYA DE LAS CONCHAS

"Muszelkowa plaża" to plaża na północy wysepki La Graciosa, najpiękniejsza jaką w życiu widziałam...
Piasek jest zupełnie biały bo jest pochodzenia organicznego, to znaczy, że powstał z rozdrobnionych muszelek a nie z minerałów, w procesie trwającym tysiące lat.
Niektóre z muszelek można zobaczyć jeszcze w dość sporych kawałkach.



Chyba znalazłam swój raj :)


Co piękne to niebezpieczne, kąpiel jest tu zabroniona.


Fale są tu bardzo silne. Wystarczyło, że zalała mi kostki i poczułam się niepewnie na gruncie :) Poza tym krawędź plaży jest w niektórych miejscach stromy, trzeba bardzo uważać.


Zakaz kąpania wynagradza nam widok na pobliska wysepkę, miękki piasek i ilość jodu w powietrzu.


Po kilku minutach spaceru wzdłuż brzegu, czułam smak soli na ustach.

Polecam też zasmakować tej plaży!

3 komentarze:

  1. Do Playa de las Conchas nie dotarłem, ale i tak krótki pobyt na tej wyspie uważam za bajkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lanzarote- bajka, La Graciosa- baśń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to piękne. Lecę w tym roku na Lanzarote po raz pierwszy w życiu. Muszę przyznać, że jestem zachwycona tymi wszystkimi miejscami, które widzę na zdjęciach. Mam nadzieje, że i na tę wysepkę uda mi się dotrzeć. Lecę tam z alfą i widziałam, że mają masę wycieczek fakultatywnych. Już się nie mogę doczekać aż to wszystko tam oglądnę i w końcu wypocznę w tak malowniczym miejscu.

    OdpowiedzUsuń