środa, 30 kwietnia 2014

WYSPY KANARYJSKIE - podróż zakończona

Wyspy Kanaryjskie można zwiedzać bez końca :) W kwietniu odwiedziłam wszystkie wyspy, dotarłam do szlaków, które jeszcze na mnie czekały, zaktualizowałam informacje...
O każdej z wysp można powiedzieć naprawdę sporo, ale jeśli mam użyć tylko jednego słowa to określę je następująco:


Lanzarote: wulkaniczna


Fuerteventura: pustynna


Gran Canaria: turystyczna


Teneryfa: kulturalna


La Gomera: zielona


La Palma: pionowa


El Hierro: ekologiczna


Oczywiście to nie oznacza, że Gran Canaria jest niekulturalna, że na Teneryfie nie ma hoteli, a na el Hierro nie ma wulkanów. Każda wyspa ma do zaoferowania wiele, ale to tylko bardzo ogólny obraz każdej z wysp...


12 komentarzy:

  1. tylko Fuerteventura zwiedziłem ... inne wyspy przede mną

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wskoczyć w zdjęcie pierwsze i przedostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyspy są świetne. Nas ostatnio natchnęła Lanzarote:-) http://uwolnicsmaki.pl/czy-warto-pojechac-na-lanzarote/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spędziłam dwa tygodnie na Lanzarote, w tym Święta Bożego Narodzenia i Sylwester. Wyspa mnie urzekła. Jest NIESAMOWITA. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tydzień temu wróciłam z mojej drugiej wizyty na Lanzarote. Kocham tą wyspę. Tym razem zwiedzaliśmy samodzielnie poruszając się autobusami. Przygotowani do wyjazdu i zwiedzania bardzo intensywnie spędziliśmy niestety tym razem tylko tydzień. Zabrakło czasu na wszystko ale La Graciosa zdobyta i odwiedziny u Cezara Manrique w Thaihe. Czyli znów muszą a raczej chcę tam wrocić. Pozdrawiam Joanna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeszcze raz ja Joanna.
    Zauroczona Lanzarote dzielę się moimi wrażeniami na blogu
    otoja123.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lanzarote jest przepiękna, ale ta miłość nie pojawiła się od razu. Musiałam się do niej dotrzeć. Niesamowite wrażenia i szczera chęć szybkiego powrotu. Wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny blog pozdrawiam Z

    OdpowiedzUsuń
  9. czy autor bloga zaglada tu jeszcze??pozdr z

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Ktora wyspa Twoim zdaniem jest idealna jesli chce spedzic relaksujace wakacje z dala od zgielku i halasu? Dzieki.

    OdpowiedzUsuń