sobota, 23 października 2010

MÓJ DZIEŃ

Wstaję około 7:00, wychodzę z domu o 7:45. Od 8:00 zaczynam zajęcia na uczelni (m.in. Historia Wysp Kanaryjskich, Tradycje i dziedzictwo kulturowe Wysp Kanaryjskich, Planowanie i projektowanie szlaków turystycznych). Kończę zajęcia około 14:00 i wracam do domu na obiadek. Jem papas, oliwki, sery, kalmary, owoce i inne pyszności :) Po obiadku jeszcze kręcę się po domu z godzinkę, potem zazwyczaj wychodzę, idę na kursy i wykłady popołudniowe, na rower zwiedzać okolice, wyjście zorganizowane, do sklepu po zakupy... Jak jestem zmęczona to ucinam sobie drzemkę :) Ostatnio spędzam więcej czasu na czytaniu i pisaniu prac zaliczeniowych. Wieczorem kolacja w domku i lulu około 23:30. W domu zazwyczaj mam włączoną muzykę albo leci jakiś film. Jeśli mnie odwiedzicie, jestem w stanie się uciszyć :) Mogę Wam doradzić co robić do południa a po południu i w weekendy w miarę możliwości mogę towarzyszyć w wycieczkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz