piątek, 7 stycznia 2011

POLOWANIE NA SAMOLOTY

...czyli atrakcja na tyłach lotniska w Arrecife.

Można stanąć w punkcie widokowym i oglądać lądujące samoloty z boku...


albo czekać na samolot na linii jego lądowania i doświadczyć sekundowego trzęsienia Ziemi.


Nocą wrażenia są podobne, ale bardziej zbliżone do porwania przez UFO.


Ja do tej pory utrzymuję, że w tamtym momencie samolot uderzył we mnie, a wszystko, co dzieje się od tamtej chwili jest moim życiem po życiu :) I trafiłam do raju!! :)

3 komentarze:

  1. no to jak to? ja tez tam wtedy bylam i czy to znaczy, ze ja jestem w tej drugiej lokacji, skoro nie ma mnie z Toba??:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, Ty bylas ze mna wtedy noca, a te zdjecia dzienne są z innego poziomu incepcji, nie wiem na którym Ty wtedy bylas... ja się nie budze, czekam na Ciebie na poziomie... jakims piatym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jeden zryw i jestem!!:D

    OdpowiedzUsuń